Junius 24-én ismét Korfura-Gouviába repültünk.
Megérkezésünk után rögtön munkához láttam. Felszereltem az új motortartó bakot. Megnyugtatott, hogy
a méretek mindenütt stimmelnek, és a szerkezt elég erős lesz egy 35-kilós külmotor tartásához.
Felszereltem még előre egy horgonytartót is a CQR- horgonyomnak.
temp019.jpg
temp021.gif
temp020.gif
temp022.gif
temp018.jpg
temp017.jpg
temp015.jpg temp016.gif
temp014.jpg
temp013.jpg
temp012.jpg
temp011.jpg
29-én reggel indulnánk tovább Brindishi felé. A reggeli ébredés
után ez a látvány fogad. Nem hiszek a szememnek!
A köd akkora, hogy vágni lehet. Látótávolság 20 méter.
A kikötő bejáratát sem látom.

Hogy fogunk tovább menni? OTRANTÓ foglyai leszünk?

Reggel 8-órára felszállt a köd, és mi indultunk.
BRINDISHI 40 mérföld innen, ahova 16.30-kor érkeztünk. Óroáskikötő . A világ legnagyobb kereskedelmi hajói rakodnak itt ki-be.
A kikötőöböl területén fél óra hosszat tart az átkelés a városi marinába. Az viszont szép, nyugodt és kényelmes.
Áramot nem tudok vételezni, mert az elektromos csatlakozó más, mint az enyém, de az étterem vezetője ad ingyen egy mélyhűtött
vizespalackot (ez három napig tartotta hidegen a söröket HI HI)
Juli 30. Emlékezetes vasárnap. 8-kor szemetelő esőben indultunk Brindishiből.Kiérve anyilt vizre a szél teljesen elállt
Lassan megelőzött minket egy német hajó. Nyugodt napnak indult, mignem tiz óra körül feltámadt a szél, és egyre hevesebben fújt.
A szembeszél és az egyre növekvő hullámok arra az elhatározásra juttattak, hogy forduljak vissza a még 8 mérföldre (15km) levő
Brindishi kikötőbe. Három mérföldet jöttem vissza, amikor ismét meggondoltam magam és megint megfordultam OSTUNI felé.
A nyilt viz felé jól lehetett vitorlázni, és számitásaim szerint három óra mulva, azaz délután kettő körül meg is kellett volna
érkeznem, de nem igy történt. Szembe velem sötét fellegek gyülekeztek az égen.Már két óra volt, amikor még 5 mérföld volt előttem.
Ekkor elkezdődött a buli. A szél megerősödött kb 70-80 km/óra erősségre. Az ég pontosan a fejem felett zengett, és vele
egy időben óriásokat villámlott. A hullámok óriásokká nőttek, a viz porzott, és nem lehetett látni semmit.
Az erős széltől A HAJÓ IRÁNYITHATATLANNÁ VÁLT. Erősen sodródtam a part felé. A mélységmérő kiakadt, mert időnként nem
volt alatta viz, csak habos tajték. Ha mért, akkor 16-18 láb volt a mélység (5-6 méter) A part közelsége aggasztott a legjobban.
Képtelen voltam a hajót irányitani. Ez csak akkor sikerült, amikor pont szembe tudtam menni a széllel, és ameddig a következő hullám
li nem forditott. Ez az állapot kb fél óráig tartott, és akkor elkezdett csendesedni. A képek ekkor készültek.
temp010.jpg
temp009.jpg
temp008.jpg
temp007.jpg
TALÁN MÁR MEGÚSSZUK!
Ezen a napon 16-órakor UJJÁSZÜLETTÜNK!
16.30-kor beérkeztünk OSTUNIBA, ahol Angelo barátom bólyáján végre biztonságban éreztük magunkat.
temp006.jpg
temp005.jpg
temp004.jpg
temp003.jpg
temp002.jpg
temp001.jpg
temp000.jpg
LAPOZZ